Wyszukiwanie
x

Kunert Lavado Premium Class – Wózek Dziecięcy

Opinie

Ten polski wózek jest wręcz stworzony do jazdy po trudniejszym terenie, dlatego większość testów i jazd przeprowadziłam po wybojach, trudniejszych ścieżkach leśnych. 

Jeśli chodzi o miejską przestrzeń, to wózek okazał się całkiem zwrotny i  dobrze się prowadził podczas manewrów w małych przestrzeniach. Mimo dużych gabarytów i większej wagi około 14 kg jest całkiem, całkiem sprawny w takim środowisku.

Obecnie producent oferuje, aż 7 zestawień kolorystycznych od klasycznych po najnowsze kwiatowe trendy oraz możliwość wyboru ramy złotej lub grafitowej.

Dodatków, jakich możecie się tu spodziewać to torba zawieszana na ramie wózka oraz do noszenia na ramieniu. Forma kuferka prezentuje się oryginalnie, choć nie do końca jest praktyczna. Mnie przesuwała się ciągle na ramieniu, a przy wózku można było wysypać niechcący wszystko.

Wewnątrz znajdziecie moskitierę na wózek, folię przeciwdeszczową oraz uchwyt na kubek.

Regulacja wysokości rączki ma bardzo duży zakres, w najwyższej pozycji jest naprawdę wysoka, spokojnie osoby nawet powyżej 190 cm będą miały ją na dobrej wysokości. Ja mam 172 cm i wystarczyło, że miałam rączkę na środkowym ustawieniu.

Amortyzacja to jedna z lepszych, jakie spotyka się w wózkach, jest  charakterystyczna dla polskich wózków. Przy tak miękkiej amortyzacji możemy nawet spokojnie pobujać na niej trochę dziecko. Pamiętajcie, że żadnego wózka nie bujamy na boki, bo wózki są nitowane i w ten sposób sami sobie zniszczymy szybki wózek.

Amortyzacja jest zarówno na osi jak i na konstrukcji i można ją regulować na twardszą, co przyda się napewno już podczas użytkowania spacerówki.

Wierzcie mi, że dzięki tej amortyzacji można pokonać takie przeszkody jak ścieżka kamienista na Jurze Krakowsko Częstochowskiej, a podbijanie na krawężniki nawet z dużym obciążeniem wózka nie będzie problemem.

Koła z przodu można oczywiście zablokować do jazdy na wprost.

Od czasu do czasu należy też przeprowadzać konserwacje wózka i przeczyścić koła, zdejmowanie zarówno kół z przodu, jak i tyłu można zrobić jednym przyciskiem. Koła z tyłu można zdejmować z osią lub bez.

Hamulec na środku osi z tyłu z oznaczeniem Drive  i Stop działa sprawnie.

Pokrycie gondoli ma z przodu dodatkowy kołnierz, który można podpiąć do góry, co osłoni dziecko w bardzo chłodne dni. Całość zapinana jest na napy magnetyczne.

Z tyłu budki znajduje się okienko z moskitierą, możemy albo wywinąć materiał do góry, albo całkowicie odsunąć panel i odsłonić całkiem wentylację.

Z przodu jest jeszcze daszek, który też można złożyć.

Mechanizm regulacji pozycji budki ukryty jest po materiałem po obu stronach z zewnętrznej strony gondoli.

Wnętrze jest bawełniane, bardzo przyjemny w dotyku materiał, całość można zdjąć do prania.

Materac o długości 77 cm wykonany jest z kokosu i bawełny.

Regulacja położenia zagłówka odbywa się pokrętłem pod spodem gondoli.

System wypinania gondoli znajduje się w uchwytach po 2 stronach misy, musimy je wcisnąć równocześnie.

W spodzie znajdziemy też wentylacja, a dno wyprofilowane jest tak, że w gondoli możemy pobujać dziecko.

Na konstrukcji jest duży zamykany na suwak koszyk.

Spacerówkę możemy zamontować w 2 kierunkach.

W zestawie znajduje się szczelnie przypinana na napy magnetyczne ocieplana osłona na nóżki. Przyda się ona z całą pewnością podczas spacerów w okresie jesienno zimowym.

Siedzisko spacerowe przeznaczone jest dla dzieci do 15 kg.

Ma regulowany podnóżek ze stopniem, który obszyty jest łatwym w utrzymaniu czystości materiałem typu ekoskóra. 

Pas krokowy to też dobra opcja, gdybyśmy zapomnieli zapiąć pasy bezpieczeństwa.

Pałąk obszyty eko skórą, można go wypiąć lub uchylić do posadzenia dziecka.

W komplecie jest też wkładka, jest ona bardzo miękka i miła w dotyku, można ją też wyjąć do prania.

Oczywiście 5 pkt pasy bezpieczeństwa.

Oparcie możemy regulować w 4 pozycjach, w pozycji całkiem na płasko, całkowita długość uzyskana do spania to 92 cm.

Buda jak widać, jest całkiem spora, z tyłu pod klapką znajduje się wentylacja i kieszonka na drobiazgi.

Producent oferuje też adaptery, które będą pasować do większości markowych fotelików.

Dla przykładu fotelik Avionaut Pixel przypinany na ramę. Taki zestaw podróżny prezentuje się bardzo stylowo.

Sama konstrukcja po złożeniu waży tylko 9 kg, nie jest też bardzo duża. Można go złożyć również z siedziskiem spacerowym, ale jest to wtedy naprawdę spory rozmiar i ciężar do przenoszenia, więc może być problemem.

Plusy: amortyzacja, bardzo zwrotny, duża gondola

Minusy:  torba w formie kuferka

 

Waga wózka: ok 14kg

Przeznaczenie 0-36 miesięcy (spacerówka do 15kg)

Waga stelaża 9kg.

Waga samej gondoli 4,8

Waga samej spacerówki 4,9

Długość wewnętrzna gondoli 77 cm

Wysokość pleców spacerówki 46 cm

Siedzisko spacerowe 33 szerokość x 26 głębokość

Całkowita długość po rozłożeniu siedziska spacerowego 92 cm

Wysokość rączki od ziemi max 108 cm

Udostępnij artykuł